AFLYSNING af Skolens og Støttens generalforsamlinger

De helt særlige omstændigheder vedrørende COVID-19 betyder desværre, at vi må aflyse skolens ordinære generalforsamling den 15. april og Støtteforeningens generalforsamling den 25 marts. På et senere tidspunkt vil vi indkalde med de vedtægtsbestemte varsler, når det igen kan anbefales at være forsamlede i store fora.

De nuværende bestyrelser er fungerende frem til en ny bestyrelse er konstitueret. Vi glæder os til, at tilstandene igen bliver normale, og vi kan mødes i de store fællesskaber.

Jens Peter Christiansen og Kenneth Vonsild

HVEM
ER VI?

Oksbøl Friskole er en friskole med gode ambitioner, tanker og ideer på både skolens og elevernes vegne.

Vi har fokus på det faglige, men er overbeviste om, at trivsel og det sociale er vigtige forudsætninger for et godt barneliv i skolen.

DU KAN
VÆRE MED!

Vi er et sted for både forældre og børn.

Hos os er drivkraften både forældre, personale og børn. For når vi løfter sammen – løfter vi højere! Derfor inviteres forældre jævnligt til arrangementer – og er naturligvis altid velkomne i hverdagen.

FORÆLDRE-
SAMARBEJDE

Som forælder på Oksbøl Friskole bliver du en del af en større sammenhæng.

Du bliver lige så værdifuld som elever og ansatte, og spiller således en vigtig rolle – både som børnenes rollemodel og som praktisk samarbejdspartner i hverdagen og til arrangementer. Læs mere under Forældresamarbejde